night air

begav mig upp till ekbacken tillsammans med kakan ikväll för att kolla in södra.
eller ja.. jag är mest där för den sociala biten.. mitt brinnande intresse för fotboll
är ungefär inte brinnande alls.. men kaffet är gott..

dock var det så förbannat kallt idag så det blev att sticka en bit in på andra halvlek.
pinnade iväg till josefine för lite skitsnack och plocka på mig 2 mobiler som
lillen hade lånat av mig.

jag måste bara nämna hur sjukt jävla as nöjd jag är med min uppdatering av min playlist.
heeelt fantastiskt... Jamie Woon - Night Air kommer att göra de flesta kommande dagarna.

nu blev detta ett as lame inlägg med bara info om vad jag har gjort.
och det vi ju sen förr att är det något ni skiter i så är det väl just det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0