murder me

jag hade helt rätt ang. min "murder me"-känsla
jag trodde skulle infinna sig efter avslutat gympass.
heLLvette!!! vardagsbestyr som att tvätta håret, sminka sig, sätta upp håret osv.
blir till ett jävla projekt.
och allt användande av armar ovanför midjan blir en prövning..

detta tillsammans med två doser bricanyl för min astma
gör att jag skakar som en tjackpundare på avväjning.
men det ska väl gå an... jag och dessan körde bara armar igår och lite mage.
FAKK THAT SHIT!!
mina armar kommer behöva rehab i en vecka!

idag ska jag kasta hantlar på robin som lagt upp dessa övningar åt oss.
och garanterat kommer jag få flipp i benpressen idag och bryta knäna eller nåt annat spännande.
jag återkommer.  

for your info: detta kommer inte bli någon hajpad träningsblogg nu.. ungefär första och sista gången
jag bloggade om träning!!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Berätta mer..

2011-05-26 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0