höjden av idioti




Min första tanke är... vilken jävla nolla..

jag har gjort en hel del dåliga "investeringar" i mitt liv..
men det kan vara att man köpt ett par skor som var lite för dyra och sen inte kom till användning..

men denna idiot har alltså på allvar vad jag förmodar... brännt ALLA sina sparpengar och hela sin buffert
på billbords, bussar, ja fan you name it..

Hur jävla paff ska inte karln ha blivit när han stod där med sin klocka åh ba
- asså nu är ju faktiskt klockan över sex.. smällen borde ha kommit nu..
och det kommer ingen smäll.. han måste fortsätta leva.. UTAN PENGAR.

som sagt..  vilken jävla nolla.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag tänkte EXAKT likadant! Och varför har han lagt ut alla pengar på sånt?? För o "rädda" så många som möjligt, med en reklamskylt.....?

2011-05-23 @ 15:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0