gym

har tillbringat kvällen i västerås då jag slog ett par flugor i en smäll.
skjutsade syrran på någon diverse domarkurs/möte och
jag passade på att dricka kaffe på marthas balkong. tillsammans med martha då givetvis..

annars har dagen bara bestått av jobb. vilket det kommer göra imorgon med så snart dags att sova.
men äre nåt ni skiter i så är det väl just det..

har idag hör och häpna mina vänner, köpt mig ett gymkort.
2015 närmar sig med stormsteg och det är dags att beachträna.. det gäller att vara ute i god
tid när det är så mycket arbete som måste utföras!




detta kan nog att komma sammanfatta mitt första gympass.






och imorgon, stay tuned!! ska jag bekräfta eran absolut främsta fördom ever!
det bekräftade åtminstonde min så bissart bra att jag nu kan dö lycklig över att
bara kunna säga "JAG HAR ALLTID SAGT DET!!!!"

fan nu spricker ni av nyfikenhet... detta kommer att lanseras ungefär vid 8-9 snåret imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0