gif

nu kanske ni undrar vafa-An bilden i förra inlägget hade med det hela att göra.
- det är en gif. bild som vägrar fungera. där av blev det en bild helt utan referens.
men nu bör jag hajja detta!


har för övrigt spenderat 35min rotatandes i en soptunna efter en liten post-it lapp..
kan tänkas vara ett simpelt mission.. nej. inte när det bara är post-it lappar i hela tunnan.
jag sökte efter en lapp där det stod reservdelar, jörgen umeå. samt hans telefonnr.
jag meddelade Josam att dom skulle ringa upp jörgen i umeå.. utan nr.
så jag fick vackert leta på den lille jäveln då jag antar att det finns fler jörgen i umeå
och att behöva ringa runt till alla kändes en aning överambitiöst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0