återupptagning

Jag har väl här under min nyktra helg på något vis nått "rock bottom" som man så väl säkerligen
skulle ha uttryckt sig i någon amerikansk super film.

inte ett smack har jag gjort... inte.ett.smack!

förutom att igår kväll tillbringa några timmar på isabelles altan tillsammans med henne och karin.

och inte fan blev det någon sol idag även om så var utlovat..
därav den uteblivna påbättrade brännan.

nu sitter jag hemma och lyssnar på källarns dunk och tittar ner på fulla människor!





i och med detta rock bottom så kastar jag in ett blogginlägg för första gången på ett år.
vart detta skall leda har jag ingen aning om... as usual.



Har förövrigt filmat en liten sekvens nedifrån gatan här... LIVE utanför källarn..
at this very moment!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0