ritningar, kaffe och lunchmatsal.

drar min andra kopp kaffe nu. har varit pa jobbet i snart en timme.
detta gor jag ihopp om att vakna till lite.
ar forbannat trott idag. langtar tills imorgon da jag far sova ut.
ikvall blir det fest och det kan man ju inte tack nej till. ska blir roligt :)

jag kampar pa har med mina ritningar. wong pratar med sig sjalv. erica och steven skriker at varandra.
formodligen pratar dom ganska lungt. men i mina oron ar de skrik. kineser pratar sa sjukt hogt.
tank er en full desire, hon viskar i jamforelse mot kineser. da kan ni ju tanka er..

idag ska jag testa pa matsalen pa lunchen. har hittills bara varit ute och atit.
ska bli intressant att se vad det vankas for mat.

jag som hade tankt laga massa god mat hemma osv. har inte intraffat an.
jag ater ute 3 ganger om dagen. man blir lite sma bekvam.

nu ska jag pa mote. hejpa!!

idag saknar jag mina vanner dar hemma.
ida, isabelle, majzan, dessan, fanny, elin.

och aven dom som inte ar hemma!
kakan, emme och linisen!

maste val skriva dit glada laxen ocksa.. annars blir de val ledsamt..
(glada laxen ar for er som inte vet min syster elin)

en stor blot javla KYSS pa er!!

Kommentarer
Postat av: Karin Kellek

Stor javla kyss tillbaka pa dig, + en massa extra saliv:)

2010-03-14 @ 10:06:29
URL: http://kellek.blogg.se/
Postat av: Isabelle

En stor puss till dig med!! tänker på dig och tkr du är grym som klara kina alldels själv! längtar till juni så får vi gå på bio igen;)

2010-03-16 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0