intensiva dagar

det har varit några intensiva dagar nu.
men det orkar jag inte dra här. inkluderar visumproblem, chefproblem och problem.

nu är jag hur som helst tillbaka i fulicheng hos jocke
och det känns hur bra som helst. lukten av koriander ute på gatan.
viva shoppingcentrum med världens bästa glass osv. hemma igen<3

är ledig nu sista månaden innan jag åker hem.
känns nice! vill att miranda ska komma tillbaka till beijing
så jag har någon att fördriva dagarna med :)

igår flyttade jag hit sedan gick jag och fika med helena.
idag har jag kollat på film. händelserikt.
och imorrn måste jag tillbaka till helvetet på jorden (jobbet) och lämna lite grejer.

här kommer lite bilder från midsommar också.


jocke och jonas var toastmasters.


midsommar stång och allt. sweet


världens bästa lindsie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0