rest in peace gustav.

blev thailändskt igår, som vanligt när simon får bestämma.
god mat, gött sällskap och god öl.
efter det drog vi vidare till smugglers (vart annars?) och kollade holland-brasilien.
eller ja jag ska vara ärlig.. jag fokuserade mer på mina vodka cranberry än fotbollen..
man kunde lika gärna läsa av publiken om vad som hände på tv-skärmarna..
jublar när de blir mål, buar när det händer något orättvis osv.

jag kände mig lite halvtaskig som jag gjorde under hela dagen igår.
gick hem tidigt framåt 2, drog en dusch och plöjde några true blood avsnitt.

gick upp tidigt imorse för att se till att jocke var vaken så han inte missade sitt flyg till sverige.
det var han.. kollade på mer true blood..

gick in på facebook och fick reda på att en av mina barndomskompisar gått bort.
herregud, har varit i chock dom senaste timmarna.. förstår ingenting.
att allt kan gå så fort.. livet är så orättvist..

ta vara på dom ni älskar, rätt var det är finns dom inte vid din sida längre.
uppskatta dina vänner och din familj. respektera och älska dina nära och kära.
herregud, jag är fortfarande i chock..

nu ska jag kolla på actionfilm för att förvränga min verklighet..


jag och min syster, som jag älskar mer och mer för varje minut som går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0